Tuesday, December 15, 2009

باز هم سلام

ادامه گفتگوی خانم جوان

راستش نه فقط به خاطر صحبتهای شما بلکه به خاطر دید بدی که این روزها دارم و برام مشکل ساز شده علیرغم اینکه هزینه زیادی هم کرده ام واقعا شاکی و ناراحت هستم و کم کم دارم به فکر استفاده از عینک میفتم


راستش ترجیح می دم نامی از اونها نیارم ( آن دو هم اپتومتریست بودند نه چشم پزشک) ولی من مراجعه هایی هم به چشم پزشک های مختلف برای اطمینان از سلامتی چشم هایم داشته ام در هر صورت کشوری به بزرگی ایران با این همه شهرهای مختلف و در هر شهر هم هزاران دکتر و اپتومترست مختلف ...


موفق باشین







1 comment:

  1. سلام دوست عزیز ممنون از اطلاعات مفیدی که دادی. من داشتم دنبال مطلب می گشتم که از شانس خوبم با اینجا آشنا شدم. من 7 آگوست دارم می رم ملبورن و چون از لنز نرم استفاده می کنم می خواستم بدونم گرفتن لنز ائنجا به چه صورته؟ و اینکه توی ایران از اول من لنزمو قبل و بعد از استفاده با سرم سدیم کلراید .9 درصد آبکشی می کنم آیا خرید سرم در استرالیا باید با نسسخه دکتر باشه یا خیر؟ و هزینه خرید لوازم لنزوخود لنز چقدر هستش؟
    و یه سوال دیگه اینکه دکتر به من می گه که لنز های فصلی زود آب خودشونو از دست می دن و قابلیت جذب جرم بیشتری دارن آیا درسته؟ چون مطالبیی که جستجو کردم خلاف اینو می گه

    ReplyDelete