Tuesday, December 15, 2009

باسلام و ممنون از جواب شما

ادامه گفتگوی خانم جوان

متاسفانه دکتر بنده (که جدیدا عوضشان کرده ام چون از دکتر قبلی خودم راضی نبودم و الان به این نتیجه رسیدم که قبلی خیلی بهتر بودند) این کار را برای من انجام ندادند و صرفا لنزی با شماره عینکم به من دادند یعنی لنز 3.5 بدون درنظر گرفتن آستیگمات که بعد از 2روز که من تاری دید داشتم و دوباره مراجعه کردم و شماره هایی که دکتر قبلی داده بودند رو به ایشون نشون دادم اول خندیدند و گفتن که دکتر قبلی کار اشتباهی می کرده و شماره آستیگمات رو با نزدیک بینی جمع می کرده و با اینکار باعث می شود که هر سال به شماره چشم من به اندازه همان 1نمره اضافی شود ولی در آخر به من لنزی با شماره 4.5 دادند(برای چشم چپ) ... در حال حاضر که ایشان 3جفت لنز طبی سیبا با همان شماره و یک جفت لنز طبی رنگی بوش اند لامب به من داده اند و تا نمام شدن تاریخ مصرف این لنزهای چاره ای جز استقاده از آنها ندارم ...


با تشکر از وقتی که گذاشتید، کاش پزشکان در ایران هم به اندازه خارج از کشور آگاه بودند و با چشمان مریضان خود بازی نمی کردند ...

No comments:

Post a Comment